han har swäg. jag är kääg(-g+r)




 Lite från catwalken, spring collection -gucci.

N000T.
Bättre än så! Finaste kollektionen av Natalite Könberg <3
En bild från stockholm och jag nysminkad

(och så klart en gif)
-.-

Föresten! Jag har via instagram hittat världens bästa blogg
karinbylund.blogg.se

Kika! Ni lär inte ångra er

X

ستةستةستةستةستةستةستةستةستةستةستةستةستةستة

Hej alla fina!
Sjuuukt fint att så många kikar in trots min sugiga uppdatering.
Har haft mycket för mig
*varit modell
*hängt med D
*varit i stockholm 
*arrangerat ett uppstartsevent för en rörelse jag är med i, röd gemenskap
*ätit en massa
*blivit beroende av instagarm ( @hannagerin ) 

Blir massa bilder om en liten stund ska bara plugga lite 

xxx


go play a iphone game









1.lana del ray via google
2.min frukost
resten är jag
gifen via --> X


Instagram

Har börjat med instagram!
hur kul som helst!!!!!!!

@hannagerin



x

lite åh lite äh


 

1.via http://fhancy.blogg.se/
2.via tradera
3.via we<3it


Ännu mer vår







Vet bara att gifen och bild 1 är från we<3it.
Ska försöka hitta de andra länkarna.
-
Blir jättesugen på färger

avokado






pics via -> x

RSS 2.0